Unele magazine îți apar întâmplător în cale seara, când sunt închise deja. Și pentru că frumusețea face întâlnirea lor mai puțin întâmplătoare, te întorci la ele.
Așa am pățit în Viena când în prima seară, în drum spre un wine bar, pe o străduță pietonală mică am zărit vitrina unui magazin dintr-un subsol care părea genial. Mi-au atras atenția obiectele de decor (doooh!), așa că în ultima zi ne-am întors aici, la pop shop.
L-am găsit deschis și ne-am încântat privirea cu tot ce aveau ei de decor pe acolo: castroane, castronele, borcane, clopote de sticlă, cutii, brățări, textile pentru casă, lămpi, dulciuri (da, aveau și dulciuri).
Chiar dacă se afla într-un spațiu foarte închis, cu culori întunecate, toate elementele se îmbinau foarte bine. Mi-a plăcut că au spart tema scandinavă a simplității și luminozității.
Cel mai mult mi-au plăcut însă rochiile vintage japoneze. Modelele erau atât de frumoase și croiala lor era atât interesantă că am stat să le studiem pe fiecare în parte. Chiar dacă erau 50 de euro (nu-mi dau seama dacă este mult sau puțin neștiind istoricul lor) mi-aș fi luat una, însă erau atât de deosebite încât nici nu știu cât de des aș fi reușit să o port. Așa că am renunțat la idee.
Magazinul se numește popshop și nu am idee dacă sunt un pop shop în adevăratul sens al cuvântului, păreau destul de bine împămâteniți în spațiul respectiv.
Până acum nici eu nu eram sigură ce este un pop shop. Am aruncat o privire rapidă și se presupune că un pop up shop este un magazin temporar, ce stă doar o anumită perioadă în spațiul respectiv: o zi, o săptămână, 3 săptămâni, poate varia.
Dacă ai drum în Viena și vrei să mergi la acest magazin să știi că el se află pe Stiegengasse 16.
Spor la cumpărături deco!
1 comment